قدس ‌آنلاین-شهرکرد- آناهیتا موجودی:  امید است با بسیج همگانی در استان و مدیریت واحد ، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تکمیل و به بهره برداری رسد.

تشکیل کمیته فنی، مهندسی و یادمان های دفاع مقدس استان 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در کمیته فنی، مهندسی و یادمان های دفاع مقدس استان که باحضور شهردار شهرکرد،شورای شهر و سایر اعضا تشکیل شد، گفت: برای پیشبرد اهداف دفاع مقدس باید عدم انحصارگرایی در این حوزه صورت پذیرد زیرا دفاع مقدس متعلق به همه ملت است.

سرهنگ پاسدار عباس عباسی در ادامه افزود: دفاع مقدس فرازمانی و فرامکانی بوده و به جناح یا قشر خاصی تعلق ندارد بلکه وابسته به همه آحاد ملت است.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و از خودگذشتگی است، افزود: باید همه دستگاه‌ها، مسئولان، احزاب و سلیقه‌ها در پاسداشت مقام این افراد تلاش کنند.

وی تصریح کرد: امید است با بسیج همگانی در استان و مدیریت واحد ، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تکمیل و به بهره برداری رسد.

در این جلسه با قول مساعدت شهرداری و شورای شهر شهرکرد نسبت به محوطه سازی و ایجاد المان های دفاع مقدس در مرکز فرهنگی دفاع مقدس؛ شهرداری شهرکرد به عنوان رئیس کمیته فنی، مهندسی و یادمان های دفاع مقدس انتخاب و مقرر شد جلسات تخصصی تشکیل و نتایج آن در شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به ریاست استاندر محترم مطرح گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.